Till Luleå för ekonomiutbildning

Idag har det varit ännu en hektisk dag med många spontana överraskningar. Bland annat fick jag reda på att det trots allt bara blir jag som åker till Luleå på ekonomiutbildning. Och sedan, bara sådär huxflux höll jag ett stadigt grepp om en överbliven firmabil som i stort sett är splitterny och dessutom supersnygg. Ska försöka ladda upp en bild när jag är tillbaka på fredag. Eftersom det är drygt 30 mil enkel väg så har jag bestämt mig för att köra halvvägs redan i kväll och ta tillfället i akt att hälsa på lite släkt och bekanta. Det är fullständigt perfekt att slå två flugor i en smäll.

Först väntar dock kalas hos mamma som fyller år och därefter är det bara att packa in Fred Perry-bagen, mig själv och vovven för att bege oss mot kylan. Det viskades om att det blir -30 grader i morgon(!). Stort tack till mig själv för att jag köpte min underbara, röda Goosejacka.


Kommentarer
Postat av: jessi

Ha en bra resa till Luleå!



Tur att du har en varm jacka, 30 grader låter så kallt.



kram

2009-02-18 @ 21:00:38
URL: http://) www.lyckoljus.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0