Tips för alla hjärtans dag



På lördag är det alla hjärtans dag och givetvis har jag planerat mer eller mindre stordåd för mig och Den Blivande. Nämen, eftersom att februari innebär fem födelsedagar, två namnsdagar och alla hjärtans dag är jag tvungen att ligga lite lågt på den fronten. Det blir ingenting mer avancerat än en brunch på Rex och kanske ett biobesök framför en supermysig putte-nutt-film.


Då min mamma och lillasyster är singlar har jag tänkt att även visa dem lite extra kärlek genom att bjuda hem dem på eftermiddagsfika i form av kaka och gott te. Bara för sakens skull planerar jag också att baka lantbröd och skriva små söta ettiketter med deras namn på, samt göra ett handgjort kort. 

Ett tips om man har svårt att hitta på någonting till sin ögosten är att utforma ett eget "tillgodohäfte". Då kan man till exempel ge bort en lunch ute, ett biobesök, en massage, middag, myskväll och så vidare. Fantasin kan och behöver verkligen inte ha några gränser.. ;)

Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken trevlig idé att fira även med sin mamma o syster. De blir nog glada för lantbrödet!



Kram

2009-02-11 @ 09:50:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0