Trasselsudden

Jag har suttit och funderat på att fråga min chef om jag kan ta med mig vovven till jobbet. Nu när jag ändå har flyttat in i ett eget kontor så skulle det liksom inte kunna besvära någon. Dessutom är ju Trasan så liten också. Eftersom att jag fortfarande är relativt ny på jobbet har jag fortfarande inte kunnat göra en bedömning av vad som kan vara känsligt att fråga om och vad som är okej. Men tack vare min chef, som för övrigt måste vara världens vänligaste, pedagogiska och sansade människa, så var det inga problem. På mitt mest ödmjuka och finaste sätt ställe jag frågan och fick ett självklart Ja tillbaka.

Förstår ni vilken stor tyngd som faller från mina axlar? Problemet med att hitta dagmatte, hunddagis eller eventuellt vara tvungen att köpa en bil, - bara för att kunna åka hem på lunchen och rasta hundenm, är som bortblåst. Istället kan vi ta en morgonpromenad till jobbet tillsammans.

Åh, helgen kunde inte börja bättre! :)


Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Vad bra att du tog dig mod och ställde frågan!

Och att du fick JA till svar. Vilken lycka!!

Matte och vovve måste vara supernöjda!



Trevlig helg!



Kram

2009-02-20 @ 22:13:39
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0