Underbar inspiration från Sköna Hem

Sköna hem bjuder alltid på väldigt varierad och sagolik inspiration som passar de flesta. Var nyss inne på deras hemsida och läste artikeln om inredaren Nina Campbell och jag blev minst sagt faschinerad av hur hennes vackra hem ser ut. Där skulle jag mer än gärna vilja bo och bara njuta dagarna i ända av den underbara atmosfären.

När vi så småningom köper hus ska jag ha en egen klädkammare som ska gå i färgerna vitt och ljusrosa. Första bilden till vänster har jag sparat som inspiration till min framtida klädkammare då jag drömmer om att ha stora garderober och en underbar fotölj att kunna återhämta mig i de gånger det blir för jobbigt att prova kläder eller hänga in de senaste inköpen.


Jag är ledsen över det superslarviga kollaget, men jag måste snabbt som ögat fixa allt inför morgondagen och sedan stänga min två blå. Sov gott!

Samtliga bilder kommer från skonahem.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0