Underbara lördag!



Dagens viktigaste uppdrag är att städa, bädda rent, skura golv och planera inför den kommande veckan. Suck, en sådan här dag skulle jag mycket hellre vilja spendera på stan, på en solig promenad eller bara ligga hemma njuta av lördagen. Eftersom vi båda har fullt upp under veckan måste middagen kommande helg vara helt planerad och alla matvaror inköpta till i morgon. Ibland önskar jag att dygnet hade några timnmar till, bara så att man hann med alla måsten, få sin skönhetssömn och fortfarande hade tid över till fritid, vänner och bekanta.

Förhoppningsvis ska jag klippa och slinga mitt urburr till hår i morgon och förlänga naglarna senare under veckan. Så snart det blir lite mer vårkänsla i lilla, snöiga Umeå vill jag sätta in min hårförlängning.. tycker att det är supersnyggt med långt hår på sommaren! Nej, nu ska jag ägna mig åt städningen innan det blir dags att åka förbi en kompis för filmmys, vad gör ni i kväll? :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0