Tekniktrassel gör mig verkligen vansinnig!

Att jag inte är någon fena på det där med tekniska grejer är det nog ingen som lyckats undgå. På tidigare arbeten har jag till exempel förstört en kaffeautomat, en kopiator och en dator samt även orsakat diverse småfel.. Jag borde nog kallas för "Frida, teknik-marodören".

Ni får ursäkta, men jag kokar av ilska just nu. Idag är det min näst sista lediga dag och den ville jag såklart spendera på bästa möjliga sätt. Det vill säga att ta med min laptop till mamsens jobb och förena nytta med nöje till dess att vi ska möta upp lillasyster för att fira hennes födelsedag från lunch och framåt. Jag hade tänkt vara effektiv nog och skapa ett inspirationsalbum med inredning, pyssel och recept.

Givetvis, bara för att, så strejkar min laptop och vägrar "kommunicera" med det trådlösa nätverket på hennes jobb. 3 datatekniker och två timmar senare var det bara att ge upp för att se sanningen i vitögat. Finns det någonting som alltid retar gallfeber på mig så är det just dessa förbannade datorer som verkar leva sitt eget liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0