I'm on the top of the world


Gissa om jag blir distraherad!?

Puuh, idag har jag gnuggat samtliga hjärnceller och ansträngt dem till det yttersta. Första dagen på jobbet var oerhört förrvirrande, ansträngande men också väldigt intressant. Jag tror dessutom att jag fått fördelen att jobba med otroligt sympatiska, trevliga och drivande människor som säkerligen kommer göra arbetsplatsen till det bästa. Vilken underbar känsla det är att känna sig nöjd med sitt arbete och att man faktiskt är genuint intresserad av att lära sig mer. Jag känner mig nästan som en svamp som bara vill insupa så mycket kunskap jag kommer över.

Jag längtar verkligen efter att få lära mig mer, särskilt om de ekonomiska uppgifterna och så småningom få känna att jag behärskar det helt och hållet själv. När jag väl får ett eget kontor ska jag försöka göra det så hemtrevligt som möljligt med foton, ljuslyktor, gardiner och ja.. rubb och stubb.

Nog om jobb nu. Jag har äntligen parkerat mig i soffan samtidigt tillsammans med Trasselsudden som är överlycklig över att vi är hemma igen och i ren glädje springer runt med giraffen i högsta hugg. Nej, nu ska jag överraska S med ett nytt recept som jag klurat på idag, det är bland annat renkött, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0