Happy fredag!

God morgon!

Nu har jag hunnit avverka en och en halv timme på jobbet. Tänkte smita hem lite tidigare idag för att påbörja helgen någon timme i förväg. I morse när alarmet satte igång klockan 05:30 var jag mot all förmodan så pass morgonpigg att jag studsade upp ur sängen och gjorde ett svanhopp över glädjen att det är fredag. Haha, jaa.. ungefär så gick det till. Minus svanhoppet. Dock kunde jag inte förmå mig att äta någon frukost så tidigt, så därför tog jag med mig havregryn och åt frukost framför datorn på jobbet. Rätt mysigt att starta upp morgonen på det sättet, särskilt eftersom att det enda som hörs är ett dovt ljud från radion, smattret från tangentbordet och ljudet av mitt tuggande. 

Nej, nu ska jag skölja ner resten av mitt kaffe och se till att göra klart en den sista kartan.

Happy fredag!

Kommentarer
Postat av: jessi

Happy fredag till dig med!



Skönt o börja helgen en timme tidigare.. vardagslyx!



Nu ska jag städa... mindre roligt men härligt efteråt!



kram

2009-02-27 @ 08:56:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0