Oskyldigt ögongodis i tv-rutan



Mina riktigt nära och kära vet att jag sedan länge tillbaka varit förälskad i Mikael Persbrant. Den här karlakarl-attityden går vanligtvis alltid hem hos mig. Dessutom får man pluspoäng om man är lagomt lång, muskulös och har intensiva ögon och ett charmigt leende som endast visas för några få utvalda ;-). Att Persbrant spelar med i Beck ger mig bara en bra ursäkt för att få ägna söndagkvällarna framför tv:n. Min stackars sambo har ingen aning om att jag inte bara ser Beck för att jag tycker det är bra, utan snarare för att Persbrant är så snygg ;-). En annan serie som får mig att fokusera mer på en karaktärs personlighet och utseende än själva handlingen är Lipstick Jungle, för hur oförskämt bra ser inte Robert Buckley ut?


Kommentarer
Postat av: jessi

Nu förstår jag varför alla tjejer ser på Beck... Jag såg lipstick jungle för första gången igår o håller med killen ser bra ut!



ha en toppen tisdag!



kram

2009-02-24 @ 07:45:10
URL: http://) www.lyckoljus.blogg
Postat av: jessi

hej o hå!



har ändrat nu blogglänken så att den fungerar!



ha det så gott, "persbrant beundraren"!



kram

2009-02-24 @ 14:26:32
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0