Ångest över tapetval



Till Den Blivandes stora förskräckelse har jag precis insett att vi måste tapetsera om fondväggen i vardagsrummet. Idag har vi egentligen bara målat den ena väggen i en mörk grå/svart nyans som fungerar finfint på vintern, men jag kan inte låta bli att känna mig orolig över hur den kommer att upplevas på sommaren.

Måleributiken kan man beställa varuprover och som ett stort plus får man de första två proverna kostnadsfritt. Jag har precis lagt en beställning på några olika prover i vitt och mönstrat som jag tror skulle kunna passa in. Då vår lägenhet är genomgående vit så kan nog en ljusare fondvägg bryta av på ett ganska snyggt sätt.

Tapeten från Cole & Son, längst upp i vänster hörn har vi i sovrummet och den trivs vi jättebra med. Jag skulle jättegärna vilja ha den längst upp i höger hörn, men den passar nog bäst i min framtida klädkammare. Tror helt enkelt att det får bli den vitmönstrade tapeten längst ner i höger hörn som får klistras upp i vardagsrummet.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe nee umeå är nog inte så vackert på vintern :P Var där ett vinterlov nångång för många år sen och det var mest grått haha!



Vad fint ni hade gjort i lägenheten. Såg bilden på hallen :)



Och tack för tipset om asos, undra om det är samma sak till Spanien. Måste checka :)

2009-01-30 @ 20:03:36
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0