Biodate



Rundan på stan tog kol på mig, rent ut sagt. Jag blev supertrött och riktigt slö. Helst av allt skulle jag vilja ringa efter hemkörning av pizza och sedan strökolla på tv hela kvällen samtidigt som jag halvsover mellan allt zappande. Men eftersom jag så dyrt och heligt lovat att bjuda med Den Blivande på en biokväll och en god middag så står jag fast vid mitt ord. Vet dock inte hur jag ska lyckas plåga mig igenom den lååånga filmen Australia utan att nicka till.

Anyways, nu är det nog dags att fortsätta med middagen vars recept jag hittat hos en av mina absoluta favoritbloggerskor. Bara för att utmana ödet ska jag också korka upp en flaska vitt och bjuda på en enklare efterrätt, varav det senare blir biomys med popcorn. Åh, vilken underbar sambo jag måste vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0