Blondinbella


Bild: tv4.se

Lite snopet var det faktiskt att Blondinbella åkte ur Let´s Dance förra fredagen. Jag hade gärna sett henne några veckor till eftersom att det onekligen var spännande att följa henne i både text och bild via hennes blogg. Jag hade mycket hellre sett att Kitty, George eller Elisabeth fick åka hem och att Blondinbella fick fortsätta dansa loss i teverutan medan vi andra dödliga sitter och vräker i oss helgens alla onyttigheter.

Mina favoriter är Leila, Magnus och Morgan vilket hela svenska folket verkar vara eniga om. Trots att det är en blondin mindre kommer vår tv att fortsätta visa Let´s Dance på fredagskvällarna. Kan dock tänka mig att många, särskilt de yngre lockades att se programmet då Blondinbella medverkade. Nu när hon är ute ur leken är det nog inte helt omöjligt att TV4 tappar en del av tittarna, eller?


Kommentarer
Postat av: malin

sv: visst e den :)

2009-01-30 @ 14:53:49
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Tack :)

Såg bilder på när ni renoverade. Riktigt snyggt i hallen där :)

2009-01-30 @ 15:06:17
URL: http://duplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0