Det nalkas bröllop..



.. inte mellan mig och Den Blivande, men mellan herr och fru bonde på TV4. Jag är alltid så himla blödig när det kommer till bröllop och i kväll är inget undantag. Det är med blanka ögon och stort hjärta som jag kollar på programmet. Har varit stormförtjust i Emma ända sedan början av "Bonde söker fru" och jag hoppas verkligen att det håller mellan hon och hennes Magnus.

Håller helt och hållet med henne om att när och om man väl väljer att gifta sig, då ska det endast ske en gång. Eftersom att mina föräldrar är skilda och jag själv upplevt alla baksidor med detta känns det som om skilsmässa är bland det sista jag skulle utsätta mina egna barn för. I alla fall när de är yngre. Trots dåliga erfarenheter kan jag inte annat än att längta efter den dagen jag står med en vacker, lång, vit brudklänning och har en underbar rosbukett med gammelrosa och vita rosor. Vill ha ett mindre och mysigt bröllop där bara familj och de närmaste vännerna är närvarande. Men den dagen är en bra bit bort för varken jag eller Den Blivande har någon som helst stress inför det där. Att vara sambo och förlovad duger alldeles utmärkt tills vidare ;)

Bild: www.eastyorkshireweb.co.uk



Update: Emmas blogg kan ni hitta här

Kommentarer
Postat av: jossan

åh va roligt att gifta sig :)



ang detox kuren så går den inte att köpa på apoteket, det är en kur som man "gör själv" genom att äta vissa saker och INTE äta vissa saker som innehåller "gifter"... jag kommer blogga ganska mycket om den kuren nu ett tag framöver så välkommen tillbaka om du är intresserad :)

2009-01-26 @ 23:32:09
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0