En mindre angenäm upplevelse


Som den äkta ostkroksälskare jag är utbrast jag i ett större jubel när jag fick syn på OLW´s nyhet Chili Cheez!

Min första tanke var: Ostkrokar och het chili, kan det bli bättre!? Några timmar och några få krokar senare har jag svaret.. Ja, det kan bra mycket bättre. Det här var nästan snudd på att det är äckligt för sekunder efter att man känner den milda, begärliga smaken av ost ersätts hela upplevelsen av en het och dominant smak. Vad som egentligen skulle generera i en mindre smakorgasm blir i stället en mycket mindre angenäm upplevelse.. Trist för mig, nu får jag vänta ända till 25:e februari innan jag får äta godis igen..

Bild: OLW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0