&##¤/""¤&&##%&/

Förbannat!

Steg upp strax innan sju för att dra en repa på gymmet. Kom hem och skulle ta en powernap strax innan 9. I natt var ytterligare en natt då Den Blivande snarkade så att hela sängen skakade likt ett skepp på ett stormigt hav. Nu har jag ställt honom inför två alternativ; sova på soffan eller köpa snarkplåster - pronto.

I alla fall, min så kallade powernap resulterade i att jag vaknade för några minuter sedan och gissa om det är brådis då jag ska möta min bankman klockan två! Mitt hår ser ut som en illa däran risbuske och min hy som en prickig korv. Vad sjutton är det som hänt de senaste dagarna!? Dagar som dessa har jag god lust att göra en Britney och raka av mig allt hår. Tänk så himla smidigt det skulle vara att bara kasta på sig en perukt med perfekt hollywoodsvall. Inga långa kamper med locktång, hårspray, inpackningar, fläta på natten, piggsvinsborste.. uuh, vilken total lycka det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0