Få ett gratis varuprov från Visine


Beställde ett varuprov på Visine för en lång tid sedan och eftersom att ingenting kommit hem var jag helt övertygad om att beställningen slarvats bort eller att det bara var bluff. Det måste faktiskt ha varit sex månader sedan beställningen las, men idag kom det ett brunt vadderat kuvert på posten och i detta låg ögondropparna. Den som väntar på någonting gott..

Nu hoppas jag bara att Visine ska göra underverk för mina vanligtvis så trötta, varma och röda ögon. Blir det inte bättre måste jag nog boka tid för synundersökning och kanske rent av skaffa ett par brillor. Men det gör ingenting, ända sedan jag var liten har jag älskat glasögon och hoppats på att jag en dag ska drabbas av synfel. I sådana fall skulle jag på stört köpa ett par kraftiga bågar i silver från något flott märke.

* Här kan du också beställa ett gratis varuprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0