Hoppsan..

Har jagat min tidigare chef sedan mitten av december och bombat henne med diverse mail och sms för att efterlysa mitt arbetsintyg. Varje dag som brevbäraren lämnar dagens skörd av räkningar, reklam och brev har jag irriterat mig mer och mer över att intyget inte varit mig tillhanda, för hur svårt ska det egentligen behöva vara att beställa ett papper, frankera det och skriva in mottagaren? Tog mig även tid till att skriva ett långt mail som gällde ett mycket besvärligt ärende där en kund kontaktat pressen och bad min chef ta över ärendet nu när jag slutat. Inget svar då heller.

Efter mitt senaste (och argare) mail från slutet av förra veckan har jag nu fått ett svar. Äntligen. Min chef börjar mailet med att hälsa till mig och hoppas att allt är bra, sedan skriver hon att hennes pappa gått bort, att hon varit deprimerad och inte varit på jobbet sedan veckorna innan jul, därav förseningen. Oj.. och jag som trodde att hon var lat.

Kommentarer
Postat av: anna

Haha gjorde samma misstag med min bankkvinna, hehe. Jag var arg att hon inte hade svarat och så, så visade det sig att hon hade varit sjukskriven pga cancer. usch..



Är likadan, ska se reusltat direkt, annars kan det vara.

2009-01-26 @ 11:09:54
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0