Hurtbulle

God morgon!

Vaknade strax efter 6 och lyckades inte somna om så till slut var det lika bra att stiga upp och äta frukost. Ska iväg och morgonsimma 45 minuter tillsammans med alla pensionärer. De har för vana att ockupera bassängen mellan åtta och fram till nio, när alla skolklasser kommer och jag måste medge att det är ganska smart gjort. Då blir det fullt liv och plask vilket gör att man ser ut som ett sjömonster när håret slickat sig fast i ansiktet.

Idag har jag en sak som står på schemat, det är ett möte kl 16. I brist på fantasi har jag kommit fram till att jag ska läsa ut min nya bok och avsluta listarbetet som påbörjades igår. Återigen måste jag få klaga och säga att det är såå tråkigt att bara vara hemma och inte göra någonting..

Vad brukar ni göra för att sysselsätta er?

Kommentarer
Postat av: Malin

Morrn, morrn.. Kolla in den här snyggingen ->

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20041795.htm?ca=2s

2009-01-29 @ 08:36:21
Postat av: Frida

Jag fick mina av mamma så jag vet inte vart de är ifrån. Tyvärr. Men jag hade gära velat ha en vit att ställa nån annanstans... Ha en fin dag.

Mysig blogg du har =)

2009-01-29 @ 09:43:29
URL: http://fridaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0