Är i full fart med måndagsnöjet


En av våra tolv dörrlister

Puuh, är helt slut efter att ha sprungit runt bland butikerna. Hittade ingenting annat än ett par vanliga jeans och en svart kajal. Fick dock hem de underbara jeansen från Gina i en mindre storlek och de satt verkligen helt perfekt. Kommer med högsta sannorlikhet att bosätta mig i dem och ett par svarta pumps hela sommaren :).

Nu ska jag i alla fall attackera en av våra 12 dörrlister och slipa, spackla och måla dem. Slår vad om att ni har något roligare måndagsnöje för er. Hur gräsligt det än känns att slita på sig trasiga jeans och en söndermålad t-shirt måste jag väl inse att livet faktiskt inte alltid kan vara en fest. Har dock en höjdpunkt att se fram mot senare i kväll och det är klockan 21, då kommer J över och ser Lipstick Jungle och delar på några glas rött. Om nu inte livet alltid är en fest kanske man i alla fall kan se till att utrusta varje dag med ett mer eller mindre festligt moment? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha...känner igen mig - snart! Vi har köpt hus och flyttar på fredag, men har börjat så smått med målning och river vägg ikväll. Börjar redan få en föraning om vad som komma skall - bara att inse att mitt hem kommer vara en byggarbetsplats i några år nu...

2009-01-26 @ 19:49:25
URL: http://addikktivv.blogg.se/
Postat av: Malin

Skulle nog säga både och. :) Flyttar in och börjar bo på fredag, men innan det ser ut som vi vill ha det lär det ta ett tag. Så blir nog lite provisoriskt till en början, när möbler måste flyttas runt för målning, byggnationer och tapeter...men det kommer bli bra! =)

2009-01-27 @ 10:05:17
URL: http://addikktivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0