Min sambo är bäst :)



Vissa gånger älskar jag min sambo mer än andra gånger. Just nu är det en sådan gång som mitt hjärta slår lite snabbare för honom. Efter en heldag på stan med slit, släng och stress kommer jag hem och finner en drink i kylskåpet, en kabeldragning som är klar och dessutom ett bokat biobesök med några bekanta(!). All trötthet och irritation tycks liksom bara rinna av mig och jag känner nästan för att kasta mig runt hans hals och sedan dansa rysk polka - av ren lycka.

Nu ska vi snabbt bege oss ut på en rask powerwalk och sedan tar latmasken över vilket innebär att det blir hämtmat. Gårdagens sushi gav mig blodad tand av att fortsätta äta nyttigt och tänka på figuren, så ikväll blir det sallad och loka smultron.

Njut av helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0