".. när allt man vill ha är champagne".



39 kronor, erikatubbin.se


Jag låter disktrasan tala för sig själv. Precis sådär känner jag mig idag.. vill mycket hellre krypa tillbaka ner i sängen och fortsätta läsa min nya bok samtidigt som jag lyssnar på Lugna Favoriter. Den Blivande har snarkat så att sängen skakat hela natten och oavsett hur många gånger jag vrålat, knuffat och hotat har snarkningarna hela tiden smygit tillbaka och återigen väckt mig ur min skönhetessömn.

När klockan ringde 05:50 kände jag mig vindögd, febrig och förvirrad. Att byta sängen mot en timmes simning skulle rent vara fara för liv så det var med gott samvete jag knöt mig igen och sov till strax innan tio. Nu måste dagen dock börja ta fart på allvar om jag ska hinna med allt..





Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja, det är underbart :) lagom avslappnat och riktigt snyggt.

2009-01-26 @ 10:26:19
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0