Sova kan man göra i graven

Väckarklockan alarmerade 05:50 i morse och trots att jag är lika morgontrött som ett kylskåp är smidigt så släpade jag mig upp, drog på mig träningskläder och hängde på låset till gymmet 06:00. Märkligt nog var det bara jag som stod där ute i kylan med vattenflaska och svettband i högsta hugg. Till min förskräckelse såg jag att de inte öppnar förren 07 idag, just typiskt när jag har späckat schema och bara hinner träna på morgonkvisten!

I alla fall, nu ska jag snart bege mig mot mammsens kontor för att ringa runt och boka om diverse möten, samt kolla upp kurser och skriva ut så pass mycket papper att det motsvarar den svenska lagboken. Dessutom ska hela eftermiddagen spenderas på stan. Måste försöka handla nya kläder som passar för mitt nya jobb och massa saker till lägenheten. Har suktat efter en Bourgie som går att köpa från bland annat Svenska Hem. Den skulle verkligen passa som hand i handske i vårt vardagsrum. Men frågan är om det verkligen är värt pengarna.. jag har nämligen en tendens att tröttna på inredningen efter bara några månader.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0