Hemma hos oss: hall

Gick igenom foton som vi sparat på min dator från det senaste året och första bilden här under var från visningen av lägenheten i oktober 2007. Som ni ser var det verkligen jättemycket som behövde bytas och renoveras upp. I princip var varje rum i behov av en rejäl upplyftning och eftersom att både jag och Den Blivande är två glada amatörer går renoveringen väldigt sakta men säkert framåt.

Nu har vi målat taket, väggarna och lagt golv i alla rum. Resten av lull-lullet så som att slipa och måla lister samt byta till nya vita dörrar återstår. Men sådant är nästan bara roligt eftersom att man märker skillnad direkt. Visst blir det snyggt? :)


(Oktober 2007)


(Så här ser det ut idag)




Kommentarer
Postat av: Anna

sv: vad kul att du hittade in till mig o att du gillar min design, det värmer :-)



Vad fint ni har det i hallen :-)

2009-01-27 @ 21:12:08
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack så mycket! Köket är IKEA.

Tjusig hall!

2009-01-28 @ 00:37:06
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0