Gulp.

Gulp. Jag har precis handlat för ett femsiffrigt belopp och jag vet inte om jag någonsin kommer att få återse samma summa igen. Hoppas bara att jag tagit ett bra beslut och att jag inte kommer att stå där med lång näsa och höra mamma säga "vad var det jag sa" om fyra år. Fast jag måste erkänna att jag är lite nyfiken och halvt road av tanken att alla mina intjänade pengar som jag slitigt så hårt för inte kommer att gå till studier, utan istället en komplett aktieportfölj. Näe, nu måste jag lugna mina nerver med choklad och en lång varm dusch.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag svarar här :P hehe blogg chatt..

Patrik fyller år idag så de är fullbokat från klockan 16 och framåt. Typiskt, men nästa vecka? :)

2009-01-28 @ 12:35:33
Postat av: Malin

VA?? Men jag slår dig en pling på en timme då jag sammanställt plugget med de andra.. De här måste jag höra om! :D Kram

2009-01-28 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0