Bränt fett och tappat vikt



Jag verkar ha extrem otur vad det gäller inbokade pass. I morse skulle jag gå på spinning 45 minuter och väl på plats visade det sig att det skett ett missförstånd i kommunikationen mellan instruktörerna. Hon som skulle ha spinningpasset låg och sov (!).

Fick i stället köra en timmes kondition på step up maskinen samt styrketräning med fria vikter. Känner mig alltid så löjligt cool när jag står och pumpar och pustar bland alla unga muskelberg ;). Tyvärr verkar jag ha en tendens att träna samtidigt som en riktig spännis som för örvigt följer mig som en svans. Vilka maskiner jag än tar mig an verkar han alltid stå vid maskinen bredvid och flina så där fånigt. Vansinnigt enerverande. Är i alla fall på god väg att uppnå min idealvikt. Ska gå ner ett kilo till och sedan är jag i mål :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0