Deprimerande bankmöte & The City


Vackra Whitney Port

Mötet med min bankman var givande men också väldigt deprimerande. Hade tappat nästan hälften av mina placerade pengar vilket suger. Big time. Var tvungen att svänga förbi Konsum på vägen hem och hämta upp en Marabou chockladkaka. Om man någonsin är berättigad till att tröstäta så är det i ett sådant här läge.

Har i alla fall gjort upp en ny plan vilket kommer innebära att jag flyttar i stort sett alla placeringar till fonder, obligationer och vissa aktier med bättre möjlighet till "vinst" men då är det också förknippat med högre risker. Om det var ett bra eller dåligt val återstår att se :).

Nu har jag hoppat in i mina mjukisbyxor och tagit på mig fårskinnstofflorna med chokladen i högsta hugg. Dags att acceptera och släppa bankmötet och istället fokusera på någonting viktigare: det senaste avsnittet av The City. Efter det ska jag bege mig ut på en rask powerwalk för att sedan avsluta med en take away på sushi bar. Ibland är livet bra underbart :).

Kommentarer
Postat av: elin

Hej :) Tack för de snälla orden i min blogg :) Brukar du följa den?? Ha det så bra kram

2009-01-27 @ 16:54:40
URL: http://elinee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0