Vad ska vi äta i kväll?

Har suttit och strukturerat upp foton, musik och annat som jag sparat på mig i datorn. Nu har jag skapat ny ettikett som passande nog heter "Recept". Där ska jag börja samla på mig inspiration och recept för vardag, fest, mellanmål och annat. Det blir så mycket roligare att veckahandla inför en ny vecka när man har fräscha bilder att frestas av. Här får ni se måndagens middag.

Har varit supereffektiv och lagat en god middag samt premiärbakat två limpor. Enligt ekonomernas råd för hur man på bästa sätt kan spara mer pengar är att baka eget bröd ett exempel. Lågkonjuktur eller inte, man måste vara ekonomisk.

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Okej, ja den var verkligen god. :)

2009-01-22 @ 20:19:31
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0