Vardagslyx på torsdagsmorgonen



Idag sker saker i omvänd ordning hemma hos oss. Jag har precis avjnutit en underbar ansiktsmask från lush, som jag verkligen kan rekommendera. Sedan fick ögonbrynen en rejäl omgång av pincetten och därefter färgning. Nu har jag intagit slapparläge i soffan med tofflor och mjukisar. Planerar att ligga och sträckläsa några timmar samtidigt som jag knaprar choklad och sköljer ner ett och ett annat juiceglas. Vilken vardagslyx.

Efter lunch är det dags att börja torsdagen på allvar. I eftermiddag är det ett möte och sedan i kväll blir det mest troligt en vin och filmkväll med tjejerna, sen är det bara att börja förbereda sig för en ny helg :).

Kommentarer
Postat av: Malin

tips på skor: http://therezz.blogg.se/bloppis/

2009-01-29 @ 21:24:38
Postat av: Fridas fashion & style

Låter som en perfekt start på dagen! :)

2009-01-30 @ 11:03:25
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0