Varje dag kan inte vara den bästa

Oj, vad klockan rusar iväg! Sneglade på klockan tidigare och då var den strax efter 11 och nu helt plötsligt närmar den sig 13. Ska kasta på mig ytterkläderna och bege mig till min kära vän som ska följa med mig ner till stan och besöka diverse butiker. Säger bara tack och lov för att det är måndag. Då är det tillåtet att klä sig sunkigt och vara halvseg.

Jag har verkligen en dålig dag idag och då gäller det både hår och hy. I kväll ska jag avsätta minst en timme till att rengöra, peela, lägga ansiktsmask, färga & noppa ögonbrynen. Då kanske morgondagen känns lite bättre. Mitt säkra kort för idag får bli en svart, stickad mössa och en stor jacka med hög krage. Ett par högklackade stövlar på det och jag ser ut som en vanlig människa ;). Oj oj, nu måste jag rusa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0