"Vill man bli fin så får man lida pin"



Mina bankmöten har blivit inställda då min bankman oturligt nog drabbats av sjukdom. Lite tur i oturen då jag har en hel del att göra hemma och även ett läkarbesök att se fram mot i eftermiddag. Nu närmast står lunch på att göra listan och min klena måndagsfantasi sträcker sig endast till kokad broccoli, några skivor av kalkon och keso. Kompletterar det hela med en proteindrink med banansmak och minimjölk samt en kapsel omega 3.

Hade så mycket hellre gått ner till stan och ätit kinabuffé med Den Blivande men då skulle jag aldrig kunna uppnå mitt mål och nu är det såå nära. Det vore väl bra mycket korkat att snubbla på mållinjen? ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

TACK!!! Vilken ren och fräsch sida du har, I'll be back!

2009-01-26 @ 11:52:17
URL: http://magstarkt.blogg.se/
Postat av: KristinG

Jo men så blir det för mig med. Man väntar in i det längsta sen tar det ju lång tid när man väl tar tag i det ;)

2009-01-26 @ 12:52:07
URL: http://kristiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0