Skräckfilm och soffmys

Den Blivande kastade in handduken tidigt i kväll och gick och la sig med skrutten. Jag sitter ensam kvar i vår gigantiska soffa och har precis tittat klart på en skräckfilm. Min så kallade "frossarkväll" blev lite av en besvikelse då jag bara fick i mig en halv pizza, några få godisar och en handfull med ostkrokar. För att uppnå mitt träningsmål så snabbt som möjligt får jag bara äta godis en gång i månaden och nästa gång är om.. 30 väldigt långa dagar, typ?

Nu är det dags att stänga mina två blå så att jag orkar slita mig ur sängen strax före 8 och börja dagen med 45 minuters spinning.. guuh.

Kommentarer
Postat av: niki

mm thailand e underbart :_)

2009-01-24 @ 08:41:51
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0