Dan före dan..


För sex dagar sedan låg jag i fören och solade..

Jag har ångest med stort Å eftersom att min semester i princip är slut. I morgon börjar allvaret och min enda vecka av ledighet kommer nog att kännas som en kortare dröm. Jag önskar att jag hade fyra långa veckor till av  semestjag och mitt sällskap har seglat, åkt färja till Finland, slappat och shoppat i förbannelse.

Jag är tack och lov riktigt utvilad efter den här veckan och mina batterier är i stort sett fulladdade. Nu blir det full fart till sommaren 2010, sedan ska jag för första gången sedan 5 år ha mer än 2 veckors "semester" oavsett vad som än händer. Det ser jag fram emot, med råge. Den sista lediga dagen till ära har jag i princip förbrukat genom att promenera (ja, min semestervecka har satt sina spår..) samt renovera i lägenheten. Jag har målat dörrar i sex timmar och börjar känna mig lite ledbruten, men det är bara att lägga i en högre växel. Det är svårt att sluta måla när det blir ett fantastiskt resultat. Både jag och Den Blivande är för en gångs skull äntligen synkroniserade och utgör ett bra renoveringsteam. Då är det bara att smida vidare medans järnet är hett ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0