"Jag kan mycket om vapen.."

"Jag kan mycket om vapen.."

Inleder den arbetssökande sitt personliga brev med. Jag kan inte bestämma mig för om detta är något typ av dåligt skämt, ett sätt att sticka ut på eller om vederbörande inte begåvats med att ha alla hästar hemma. Nog för att jag hittills läst en hel del dåliga och rent av märkliga ansökningar, men den här tar faktiskt priset inom alla tänkbara kategorier under "dålig ansökan". Resten av hans CV fortskrider i en relativt normal beskrivning, men efter hans inledning kan jag ändå inte förmå mig att se mellan fingrarna och placera denna i det fack jag senare följer upp. Sorry dude.


Kommentarer
Postat av: Therese

haha, rolig kille, säkert ngn som tvingats söka det jobbet för att få ersättning men inte vill ha jobbet ;) man kan ju hoppas det iaf, för hans skull :)

vad är det för jobb ni annonserar?

2009-07-30 @ 20:14:12
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0