Köksrenovering - på måndag smäller det!



På måndag kommer det splitternya köket från IKEA och snart kan vårt påskgula 60-talskök vara ett minne blott. Vi har börjat förbereda lite smått för att demontera och montera det nya köket den kommande helgen. Den här helgen står nämligen stugbygge på agendan. Jag misstänker att min kommande vecka kommer att vara allt annat än lugn och öppen, jag skulle snarare vilja påstå det motsatta. Men det spelar mindre roll, för hur ofta måste man egentligen stå ut med att montera ett nytt kök? :-)

Anyways, det gamla köket ligger nu upplagt på Blocket till högstbjudande och jag har mina aningar om att min mobiltelefon inte direkt kommer att gå varm. Den primära anledningen till varför vi väljer att annonsera är egentigen att vi är på tok för bekväma för att vara tvungna att transportera förfallet till närmaste soptipp. Får vi då så mycket som en hundralapp och någon dåre som själv ombesörjer transporteringen ser jag oss som självklara vinnare ;-)

Kommentarer
Postat av: jessi

sååååå kul för er med nytt kök, lycka till!

2009-08-01 @ 17:02:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0