Kort update

Jag är sämst på att blogga. I alla fall nu.

Min blogg ekar tomt och vid de få tillfällen den väl fylls ut med nyskriven text är det mest bara en massa blaha. Egentligen är det faktiskt ren dynga som vanligtvis handlar om mitt mycket ordinära jobb. I dag blir uppdateringen inte så mycket bättre. Jag har förvisso ny information att förse er med, men om det är intressant eller inte är väl en helt annan femma. Jag har nämligen gått från att vara en lockig blondin till att vara en extremt lång- och rakhårig brunett. Ett inköp på Tah Mahal och en god väns uppoffring resulterade i att mitt kråkbo till hår äntligen börjat någorlunda anständigt ut. 

Nu ska jag släppa jobbet och allt vad bokföring heter och i stället åka hem till en annan mycket god vän som bjuder på middag och skvallerkväll. Har sett fram emot den här kvällen hela veckan! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0