Monday

Det känns knappt som jag hann njuta av tanken att jag hade en hel 3-dagars helg framför mig innan det var dags att kliva in på jobbet igen. Helgerna går så vansinnigt snabbt! Tack och lov kommer mina kommande två veckor att se ganska lugna ut. Det är lönerna som ska fixas i veckan, lite arbetsrutiner som skall utformas, en utbildningsavstämning, fakturering och sedan lite bokföring. Åh, jag får magknip när jag tänker på det sistnämnda. Jag måste komma igång med all bokföring illa kvickt, för snart ska en kvartalsrapport vara avslutad. Om nu någons huvud ska rulla i samband med rapporten så behöver det åtminstående inte vara mitt ;-).

Tack och lov för att det är dags att hugga in på lunchen. Trots att jag åt en riktig brakfrukost med apelsinjuice, nybakat bröd, keso och youghurt har magen kunnat misstas för en orkester ända sedan klockan 10 i morse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0