Onsdag på Blidö

Igår regnade det på Blidö och vi bestämde oss därför för att åka till Norrtälje och shoppa. Vid klockan 15 hade vi dessutom bokat en halvdagskryssning med Viking Line till Åland. Väl på plats åt vi även middagsbuffé som var helt galen. Jag har sällan och aldrig frossat så mycket som igår, för  det fanns verkligen god mat till förbannelse!

Först ett förrättsbord, sedan huvudrätt, efterrätt och ett dessertbord. När jag väl gick av båten kändes det som att jag rullade fram och jeansknappen hade sedan några timmar tillbaka fått vara helt uppknäppt. Idag är det dock dags för att sona sina brott, nu väntar en riktig långpromenad runt Blidö och sedan ska jag lusläsa DN och börja planera inför framtiden. Vi har bland annat bestämt att vi ska försöka ta tag i en affärsidé som vi sedan länge haft i tankarna. Första steget blir att söka patent, sedan måste vi på allvar försöka fundera på hur man skall marknadsföra sig, hur affärsplanen ska se ut, var produkten ska tillverkas osv.. ska bli roligt och lärorikt att försöka utveckla det hela ;-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja Stockholm Skärdgård är något speciellt, du verkar ha det riktigt gött! :)

2009-07-09 @ 01:29:20
URL: http://inredningmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0