Regn, regn och återigen regn..

Den här sommaren verkar endast bestå av regn, växlande molninghet och soliga måndagar. Det var över en månad sedan jag låg i solstolen och pressade en hel dag, suck. I Umeå har vi ynka 14 grader och jag har slitit på mig en tjocktröja så att jag slipper sitta och huttra hela dagen. Tycker att det är bedrövligt att man ska behöva rota fram vinterkläder mitt i juli. Nåväl, förhoppningsvis gör väl vädergudarna ett undantag och låter solen titta fram i helgen .. ;-).

Nu är jag på gång att bege mig till jobbet. Måste gå igenom förra veckans arbete plus att rekryteringsproccessen ska dras igång. Nästa vecka måste jag sitta med bokföring och det oroar mig en aning, jag har ju ingen direkt erfarenhet från det och det finns inte heller någon att fråga. I värsta fall får allt ligga vilandes till i augusti när revisorn kommer tillbaka, men då blir det superstressigt eftersom att det ska ske någon form av kvartalsredovisning i mitten av den månaden. Äsch, kommer tid kommer råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0