Till Portugal på affärsresa


Portugal verkar vara lika vackert som det berättats om..


Äntligen fredag!

Jag har tänkt att smyga hem lite tidigare idag såvida alla måsten är bortgjorda så att kommande vecka ser lite lugnare ut än vad den här veckostarten gjorde. Är det någonting som får mig att starta dagen med en fascinerande magknip så är det när jag vet att arbetsdagen innehåller massa försenade saker som skulle ha varit åtgärdade för länge sedan.

Innan min chef gick på semester så hann han fråga om jag hade lust att följa med till Portugal på affärsresa. Såklart tackade jag ja, men dessvärre hann jag inte få så mycket mer information om hur, när och var resan kommer att ske. Jag misstänker dock att det blir någongång under hösten som vi reser bort tillsammans med en av våra största uppdragsgivare. Det ska bli jättekul att få följa med på någonting större utanför de vanliga ramarna, om ni förstår hur jag menar. För mig genererar ett sådant erbjudande om möjligt ännu mer motivation till det dagliga arbetet som jag ju borde vara i full färd med.. ;-)

Happy fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0