Tillskott i familjen sko



Från den senaste Stockholmsresan så fick några nya par skor följa med hem och flytta in i klädkammaren. Jag hittade bland annat ett par säsongsburna sommarskor som jag tycker var så där lagomt ful-snygga, om ni förstår vad jag menar. Att gå runt i orangea skor med blommor i samma färg kanske inte är mitt rätta jag, men i stundens hetta kunde jag faktiskt inte lämna något av dessa par ståendes på hyllan i skoaffären. Det fanns några få exempel kvar och det var i min storlek, så I guess it was meant to be.

Den Blivande är dock inte lika nöjd över vår svällade klädkammare som tycks växa likt ogräs. I vår lägenhet har vi i princip noll förvaringsmöjligheter vilket vi försökt att lösa genom att ställa in diverse byråer. Tyvärr verkar våra försök inte leva upp till förväntningarna, för hittills finns det kläd- och skolådor under sängen, ovanför garderoben, i förrådet och ja.. det skulle inte förvåna mig om vi snart förvarar sådant även i skafferiet. När jag senast i helgen lät meddela att jag inte alls har ett sko- och klädintresse stort nog för att ens kunna kallas för intresse så blev reaktionen bara ett gapskratt.. det gav mig en tankeställare. Inte för att det spelar någon roll, men hur mycket lägger jag egentligen på skor och kläder varje månad? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0