Går på sparlåga

Äntligen torsdag vilket egentligen innebär att det är fredag för mig. Jag har nämligen tänkt att tjuvstarta helgen genom att vara ledig hela morgondagen. Oturligt nog så födde min semestervecka ett större begär än vad jag hade tänkt mig, för nu vill jag bara vara ledig och slappa mest hela tiden ;-). Efter jobbet ska jag i alla fall sticka upp till stugan med några flaskor rött, en bra bok och ett antal serieavsnitt. Dock måste jag jobba litegrann med att läsa ansökningar och sammanställa saker och ting kring rekryteringen, men det är ett någorlunda lättsamt arbete.

I det stora hela så går jag liksom på sparlåga just nu. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men jag antar att det har och göra med att många saker i mitt liv är så diffust just nu. Min hjärna säger mig att göra en sak, medans mitt hjärta förespråkar något annat. Jag antar att tiden utvisar det mesta, men vissa saker bör man kanske påskynda genom att fatta några styrande beslut som förhoppningsvis förkortar vägen till slutstationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0