Trivs som fisken i vattnet här i Stockholm

Efter två dagar av vilt shoppande är vi nu påväg ut till pappas smultronställe i Blidö. Deras sommarstuga (läs: hus) ligger längst ut i Stockholms skärgård och tydligen ska det vara makalöst vackert på sommaren. Vi har packat om resväskorna, handlat mat för den kommande veckan och sitter just nu och sipprar på den sista koppen av kaffe. Nu väntar fyra-fem dagar ute på landet och jag ryser nästan av blotta tanken på all harmoni, så mycket längtar jag.

I kväll ska vi grilla, fiska från bryggan, basta och bada i havet och sedan se Unborn medans vi tappert gör ett till försök att avsluta gårdagens inköp av 2 KG (!) godis. Innan hemresan till Umeå  någongång mot helgen blir det åter ett nytt besök i Stockholms innerstad alternativt Öland. Såklart är en bilresa från Stockholm till Umeå inte helt fulländad utan en heldag i Birsta med ett grundligt besök på IKEA m.m..  ;-)




Gissa om jag var nöjd med vår shoppingstart. Efter två timmar hade jag redan fyllt några påsar


Köpte en ny XXL klocka på Ur & Penn. Den kommer säkerligen att användas flitigt ;-)


Det känns nästan pinsamt att erkänna, men allt på bilden ovan köpte jag för ynka 250 kronor. Det är fullkomligt galna priser på Ur & Penns rea!

Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Vad kul med lite Sthlm's shopping!!

Och vilka fina fynd du gjort på Ur & penn.

Jag köpte också en klocka på deras rea för en tid sen :)



Ha det så bra på Blidö!!



Kram

2009-07-06 @ 22:11:12
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0