I Stockholm

Hej bloggvänner,

Nu är jag i Stockholm och njuter av det varma vädret, det goda sällskapet, maten och det gigantiska utbudet av kläder, inredning osv. Idag har vi gått bland Stockholms butiker från klockan 10 till klockan 18, med rn kortare paus för lunch såklart. Jag har shoppat så makalöst mycket kläder att jag efter ett tag hade tappat räkningen på antalet tröjor som gömde sig i de påsarna jag bar på. 

Efter allt slit med nytt jobb, renovering i lägenheten och massa annat som legat och pressat har jag lovat mig själv en vecka av fullkomligt nöje i Sveriges huvudstad. I detta löfte ingick såklart obegränsad shopping ;-). Måste också säga att REA:n här är fullkomligt galen! När man drar Visakortet är det nästan skrattretande hur billig slutsumman är, och det säger väl allt.

Well, nu har vi precis kommit hem efter att ha ätit indisk buffe. Vi bjöd ut min pappa och hans nya på en mysig lördagsmiddag i solskenet. Det var uppskattat från bägge sidor. Efter maten fick jag ett löjligt begär etter lösviktsgodis och ostkrokar, så nu har vi laddat upp med 1,7 KG (!) lösviktsgodis och 250 g ostkrokar.. haha. 







Här i Vasastan har pappa och hans nya deras övernattningslägenhet. Visst är det en mysig innergård? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0