Paris, Kate and I



Jag var inne på MQ och slängde som hastigast ett getöga på deras rea-sortiment och tur var väl det. För jag hittade två superfina och mycket somriga plagg från Paris, Kate and I. Både klänningen och linnet var nedsatt till halva priset vilket är, (om ni frågar mig) rena rama vrakpriset. Det innebar alltså att klänningen kostade 299 kronor och linnet 199 kronor.

Dock tog jag medvetet en storlek mindre på bägge plaggen därför att jag nu bestämt mig för att gå ner till vad jag anser vara min absoluta idealvikt. Det är alltså fem kilo som ska väck, sedan kommer vågen lydigt att visa 55 KG vilket jag för tillfället nöjer mig med. All den här semesterandan med rött vin, grillat och godis i mängder har varit sagolikt gott men dessvärre satt sina spår och vågen har skenat uppåt i en rasande fart.

Jag känner mig själv alldeles för väl för att veta att tålamod och självdiciplin inte är min allra starkaste sida, särskilt när det kommer till egen träning, kost och väntan på bättre tider. Jag vill ha resultat på direkten i stället för att hinna gå runt och drömma, längta och planera. I vilket fall, nu hänger bägge plaggen längst fram i garderoben bara för att varje morgon påminna mig om att fortsätta träna så att jag snart kommer kunna stänga blixtlåset. Oekonomiskt eller inte, jag kommer snart att vara en storek mindre ;-)



Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Så fint du fyndat :-)



sv: jag tyckte att filmen "Push" var en helt ok film.



sovgott

kramar

2009-07-28 @ 22:31:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Ja, verkligen. Man vänjer sig snabbt med naglarna. Vet inte hur jag ska kunna sluta. =)

Snygg sommarklänning + linne. Man kan aldrig få för många! =)

2009-07-28 @ 23:06:48
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0