SPA-besök och ekonomstudier


Puuh, nu har jag kommit hem och slängt mig i soffan efter måndagens arbetsdag, ett besök hos svärföräldrarna och sedan har jag även avlagt förkunskapstest för KY-utbildningen till redovisningsekonom. Nu väntas bara personlig intervju senare under veckan och sedan är det bara att hålla en tumme fram till midsommar. Redan då väntas vi sökande få besked om utbildningen. Om jag nu fortsätter spinna vidare på ekonomistudierna vill jag först läsa till redovisningsekonom, sedan utbilda mig mer inom skatter, löner, juridik osv. Men jag är inte särskilt övertygad om att det är bäst att skräddarsy ett eget program. Jag tror nog mer på den tradionella biten, att man läser till exempelvis civilekonom eller jurist.

Anyways, jag fick även ett SPA-presentkort av mina svärföräldrar som jag tänkte använda till bryn- och fransfärgning, samt klassisk ryggmassage. Jag funderar på att ringa och boka tid för detta nästa  torsdag, då känner man sig säkerligen så där lagomt fräsch inför midsommar. Dock funderar jag också på att vänta till vecka 27, när min semester tar vid. Well, dagens andra i-landsproblem, I guess.

Bild från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0