Ytterligare en klanderfri dag



Idag har jag inte gjort särskilt många knop överhuvudtaget. Liksom igår spenderades dagen i vågrätt läge i solstolen med en blomspruta och en Ramlösa vid min sida. Jag och sambon försökte oss på att ta en kortare promenad men det var på tok för varmt att gå en sväng mitt på dagen!

Har precis kommit hem från mammsen där vi åt en fantastiskt god sommarmiddag bestående av flintastek och sommarsallad. Supergott, lättlagat och tar mindre än en kvart att fixa! Sommarsalladen innehöll fetaost, honungs- & vattenmelon, phsysalis, tomater och vitlöksstekta haricots verts. Jag skulle utan problem kunna äta sådana måltider varje dag i ett helt år utan att tröttna på det. Till efterrätt bjöds det på nybakad rabarberpaj, kladdkaka, vaniljglass och en kopp kaffe :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

YUMMIE :)

rabarberpaj tackar man ogärna nej till :p

2009-06-28 @ 20:39:51
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0