Definitivt slut

Är i desperat behov av boken "personalutbildning och ekonomi" som ingår i en av de kurser jag ska läsa. Kursen drog igång i början av januari och den första uppgiften ska vara inlämnad 090330, men eftersom jag gjort en sen anmälan och blev registrerad igår börjar jag känna lite panik över att hinna läsa ikapp allt.

Förutom att förlänga naglarna har hela kvällen gått åt till att jaga fatt på all litteratur. Dock kan jag för allt i världen inte lyckas lägga vantarna på boken "personalutbildning och ekonomi". På Bokias hemsida står det att boken är Definitivt slut, alltså inte bara slut, haha. Adlibris däremot meddelar att boken utgått ur sortimentet, biblioteket likaså och hur jag än söker finns den inte längre till försäljning. Någonstans.

Hrm, med andra ord är detta ett fruktansvärt irritationsobjekt som måste hanteras a.s.a.p i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0