Detta måste vara höjden av lathet ♥


Allt jag var sugen på var en mustig tomatsoppa med en klick creme fraische och några färska basilikablad. Dock lät jag mig övertalas till en flottig Mexicana på en ny och förhoppningsvis bra pizzeria. Dessutom var vi alldeles för lata för att gå den 15 minuter långa promenaden dit och tillbaka, så vi ringde efter hemkörning, haha.

Well, jag får väl lov att göra vissa "uppoffringar" och det är faktiskt första fredagen efter den 25:e vilket innebär att det är berättigat att äta pizza. (För er som inte vet så äter vi skräpmat som pizza och hamburgare en gång i månaden).

Bild: alltommat.se

Kommentarer
Postat av: jessi

Du gjorde rätt som valde pizza med tanke på din vecka... Allt på en gång stackarn, men nu får vi hoppas att du haft ditt tråkiga o att det bara kan gå framåt o uppåt nu.



Stor kram till dig!

2009-03-27 @ 20:31:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0