Eftermiddag med plågor

Hej och hå!

Onsdagen går mot sitt slut och jag ska snart veckla ihop alla ledningskartor och gömma dem i den stora blåa mappen som tar upp halva mitt bord. Besökte godishuset på lunchen och tryckte i mig ett halvt kilo godis innan eftermiddagsfikat. Utöver alla extrakalorier jag med öppna armar välkomnat, visade det sig vara extremt osmart då jag har en fruktansvärd magknip nu!!

Det ända jag kan tänka på är att jag kommer hem och äntligen får.. pusta ut.. eller något i den stilen ;-). Skulle för allt i världen inte kunna utföra något sådant på jobbet. En sån fegis är jag. (Du som lyckas läsa mellan raderna förstår nog vad jag syftar på, och du som inte lyckas med detta, du får fortsätta att känna dig frustrerad..)

Kommentarer
Postat av: jessi

I get it! Jag kan inte äta så mkt godis för får väldigt ont i magen efteråt, det är färgämnena som gör det.



Hoppas du slipper magknip idag!



kramar



2009-03-19 @ 08:06:29
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0