En kortare resa är inplanerad ♥


Jag har just slagit mig till rätta i soffan framför Desperate Housewives och med laptopen i knäet. Livet kan inte vara så mycket bättre just nu ;-). Fick ett gulligt samtal av bästa mamman som lät meddela att hon bokat in en hotellnatt i Sundsvall för mig, henne och lillasyster i slutet av mars♥.

Vi ska passa på att shoppa en heldag i Birsta, äta en god middag och sedan spendera andra dagen flängandes på IKEA. Jag ska ta tillfället i akt att spana in kök så pass mycket att jag förhoppningsvis kommer hem med tillräckligt mycket inspiration att jag attackerar vårt kök pronto. Jag vet inte hur många kökskataloger jag tagit med mig hem sedan vi skrev på papperna till lägenheten, men ett nytt kök ska vara installerat innan slutet av 2009. Det råder det inget snack om. Vi Umebor har inte den möjligheten att åka till IKEA på kafferasten, utan vi måste planera in minst en heldag. Därför kan jag utan tvekan erkänna att jag kommer att skriva en låååång inköpslista och i det fall att det inte ryms i bilen så får det bli hemkörning ♥.

*Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0